Xefe de División: Asunción Franch Meneu.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: dpro@aei.gob.es
Funcións principais:
O xefe da División de Programación e Xestión Económica e Administrativa ten as seguintes funcións principais:
- Coordina as subdivisións dependentes.
- Controlar a aplicación da normativa sobre axudas estatais, en coordinación co SEIDI.
- Planificar e coordinar a execución do calendario de convocatorias contemplado no programa de acción anual aprobado por SEIDI.
- Coordinar coa División de Coordinación, Avaliación e Seguimento Científico e Técnico a planificación, distribución e control do orzamento asignado a cada convocatoria.
Xefe de subdivisión: Raúl Segovia García.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: seco@aei.gob.es
Funcións principais:
Á Subdivisión de Xestión Económica encoméndaselle, en coordinación coa Secretaría Xeral, as seguintes funcións principais:
- A planificación e xestión financeira e a xestión e realización de pagamentos derivados das accións da AEI.
- A xestión das accións da AEI derivadas de acordos de colaboración e acordos asinados con outras entidades nacionais e internacionais.
A Subdivisión de Seguimento e Xustificación das Axudas ten as funcións de control económico-financeiro e seguimento das accións financiadas e das axudas concedidas pola AEI e as que lle son encomendadas, incluído o seguimento e control de préstamos e garantías.
Xefe de Subdivisión: Manuela Turrión Nieves.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: sjus@aei.gob.es
Emails para consultas de xustificación económica:
- justieco@aei.gob.es Consultas sobre a xustificación económica das subvencións de: Proxectos de I+D, Novos Investigadores, Accións Complementarias, Redes de Excelencia, Congresos Internacionais, Explora, Consolider, Europe Excellence, Redes e Xestores de Europa, Cofund Europe Researchers, International Joint Programming Actions , IPT, Parques, Equipa, RTC, PSE, PETRIS, TRACE, OTRI, INNCIDE, PID, PEME.
- justieco.rrhh@aei.gob.es Consultas sobre a xustificación económica das axudas a Recursos Humanos non cofinanciadas polo Fondo Social Europeo: Ramón e Cajal, Juan de la Cierva (Formación/Incorporación), Técnicos de Apoio, Incorporación estable de Doutores, Doutorados Industriais, Programa Torres Quevedo, Estancias Curtas, Contratos Predoutorais (convocatorias non cofinanciadas por FSE), contratos FPI, bolsas FPI.
Emails para peticiones e remisión de justificantes de cartas de pago:
- reintegros.pge@aei.gob.es Solicitudes de cartas de pagamento de reembolsos de axudas financiadas con PGE.
- reintegros.feder@aei.gob.es Solicitudes de cartas de pagamento para o reintegro de axudas con financiamento FEDER.
- reintegros.prestamos@aei.gob.es Solicitudes de cartas de pagamento para a amortización de préstamos.
Emails para outros temas:
- avales@aei.gob.es Consultas sobre garantías.
- prorrataiva@aei.gob.es Notificación do IVE prorrata polos beneficiarios.
Funcións principais:
En concreto, esta Subdivisión realiza as seguintes tarefas principais (*):
- Realizar o control e seguimento económico-financeiro das accións financiadas pola AEI: recepción e verificación das xustificacións presentadas polos beneficiarios da axuda.
- Tramitar os trámites para o reembolso das axudas concedidas cando proceda como resultado da verificación das xustificacións presentadas.
- Emitir cartas de pagamento e controlar os ingresos derivados dos expedientes de reembolso e devolucións voluntarias das chamadas asignadas, así como comunicacións coa AEAT en relación coas débedas non pagadas no período voluntario.
- Procesar devolucións de ingresos indebidos, para ficheiros de reembolso e devolucións voluntarias.
- Cancelar e confiscar as garantías constituídas no proceso de concesión.
- Controlar e controlar os créditos cos beneficiarios en bancarrota.
- Actualizar táboas de amortización de préstamos concedidos.
- Emitir informes sobre os recursos presentados contra resolucións emitidas nos procedementos de seguimento.
(*) Nas convocatorias financiadas cofinanciado polo FSE (Programa Ramón e Cajal, Axudas para o Fomento do Emprego Xuvenil e Implantación da Garantía Xuvenil e Contratos Predoutorais para a Formación de Doutores ou outros que teñan este cofinanciamento no futuro) e na convocatoria de Adquisición Equipos Científico-Técnicos, financiados polo FEDER, estas funcións lévanas a cabo a Subdivisión de Xestión de Axudas con Fondos Europeos.
Á Subdivisión de Xestión da Axuda do Fondo Europeo encoméndaselle:
- Planificación, coordinación, xestión e seguimento das accións AEI cofinanciadas con fondos europeos.
- Certificacións ao Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) e ao Fondo Social Europeo (FSE) dous gastos relacionados coas operacións establecidas polo AEI.
Xefe de Subdivisión: José María Ocón y Alcoceba.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: safe@aei.gob.es
Funcións principais:
En concreto, esta subdivisión realiza as seguintes tarefas principais:
- Planificar, coordinar e xestionar os Fondos Estruturais Comunitarios asignados ao AEI.
- Realizar o seguimento económico e financeiro das chamadas cofinanciadas co FEDER e o FSE (*):
- Nas convocatorias cofinanciadas polo FSE (Programa Ramón e Cajal, Axudas para o Fomento do Emprego Xuvenil e Implantación da Garantía Xuvenil e Contratos Predoutorais para a Formación de Doutores), ou outros que teñan este cofinanciamento no futuro.
- Nas convocatorias cofinanciadas polo FEDER, as de Adquisición de equipamento Científico-Técnico.
- Xestionar as certificacións ao FEDER e ao FSE a través das aplicacións telemáticas habilitadas pola Dirección Xeral de Fondos Comunitarios e a Unidade Administrativa do FSE (UAFSE).
- Implementar medidas de control de fraude (avaliación ex ante e ex post ).
- Coordinar as axudas estatais no ámbito do AEI, xunto co SEIDI.
- Emitir informes sobre os recursos presentados contra as decisións que nos foron emitidas, procedementos que son competencia desta subdivisión.
(*) O seguimento económico e financeiro do resto de convocatorias corresponde á Subdivisión de Seguimento e Xustificación de Axudas.
A Subdivisión de Planificación e Xestión Administrativa ten encomendada a xestión operativa dos procedementos administrativos de concesión de axudas, sendo o órgano instrutor dos devanditos procedementos de concesión.
Xefe de Subdivisión: Israel Marqués Martín.
Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.
Email: sol@aei.gob.es
Funcións principais:
En concreto, esta subdivisión realiza as seguintes tarefas principais:
- Coordinar a preparación, aprobación e publicación das convocatorias de axuda.
- Atender e asesorar aos solicitantes e potenciais beneficiarios durante a fase de presentación e tramitación da solicitude.
- Realizar a revisión administrativa das solicitudes e a corrección de defectos e tramitar as resolucións de retirada e inadmisibilidade que sexan oportunas.
- Enviar os ficheiros ás solicitudes de avaliación para a súa avaliación científico-técnica, económica e financeira.
- Supervisar a correcta recepción dos informes de avaliación e da proposta de financiamento.
- Convocar a comisión de avaliación cuxo informe servirá de base para aprobar a proposta de resolución provisional.
- Formular e notificar a proposta de resolución provisional e abrir o proceso de audiencia.
- Tramitar as alegacións e, se é necesario, envialas aos sistemas de avaliación.
- Solicite cantos outros informes requiran a convocatoria ou a normativa aplicable.
- Formular e notificar a proposta de resolución final e enviala á subdivisión de xestión económica para os correspondentes procedementos económicos e contables.
- Notificar ao beneficiario a resolución de concesión.
- Xestionar a recepción e verificación dos contratos laborais que se presentan despois da resolución de concesión, nas accións nas que se esixe na convocatoria.
- Emitir informes sobre os recursos que se presenten durante toda a fase de investigación das convocatorias e ata a concesión, previa solicitude, cando proceda, de informes complementarios a outras unidades.
Ademais, esta subdivisión é responsable da Xestión do Sistema de Entidades (SISEN), da tramitación das adicións, supresións e modificacións tanto das entidades rexistradas como dos seus representantes legais, así como, cando se produce a entrada en vigor, de xestionar a solicitude de información ao Rexistro de Procuradores de AGE.