División de Programación e Xestión Económica e Administrativa

Xefe de División: Asunción Franch Meneu.

Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.

Email: dpro@aei.gob.es

Funcións principais:

O xefe da División de Programación e Xestión Económica e Administrativa ten as seguintes funcións principais:

  • Coordina as subdivisións dependentes.
  • Controlar a aplicación da normativa sobre axudas estatais, en coordinación co SEIDI.
  • Planificar e coordinar a execución do calendario de convocatorias contemplado no programa de acción anual aprobado por SEIDI.
  • Coordinar coa División de Coordinación, Avaliación e Seguimento Científico e Técnico a planificación, distribución e control do orzamento asignado a cada convocatoria.

Xefe de subdivisión: Raúl Segovia García.

Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.

Email: seco@aei.gob.es

Funcións principais:

Á Subdivisión de Xestión Económica encoméndaselle, en coordinación coa Secretaría Xeral, as seguintes funcións principais:

  • A planificación e xestión financeira e a xestión e realización de pagamentos derivados das accións da AEI.
  • A xestión das accións da AEI derivadas de acordos de colaboración e acordos asinados con outras entidades nacionais e internacionais.

A Subdivisión de Seguimento e Xustificación das Axudas ten as funcións de control económico-financeiro e seguimento das accións financiadas e das axudas concedidas pola AEI e as que lle son encomendadas, incluído o seguimento e control de préstamos e garantías.

Xefe de Subdivisión: Manuela Turrión Nieves.

Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.

Email: sjus@aei.gob.es

Emails para consultas de xustificación económica:

  • justieco@aei.gob.es Consultas sobre a xustificación económica das subvencións de: Proxectos de I+D, Novos Investigadores, Accións Complementarias, Redes de Excelencia, Congresos Internacionais, Explora, Consolider, Europe Excellence, Redes e Xestores de Europa, Cofund Europe Researchers, International Joint Programming Actions , IPT, Parques, Equipa, RTC, PSE, PETRIS, TRACE, OTRI, INNCIDE, PID, PEME.
  • justieco.rrhh@aei.gob.es Consultas sobre a xustificación económica das axudas a Recursos Humanos non cofinanciadas polo Fondo Social Europeo: Ramón e Cajal, Juan de la Cierva (Formación/Incorporación), Técnicos de Apoio, Incorporación estable de Doutores, Doutorados Industriais, Programa Torres Quevedo, Estancias Curtas, Contratos Predoutorais (convocatorias non cofinanciadas por FSE), contratos FPI, bolsas FPI.

Emails para peticiones e remisión de justificantes de cartas de pago:

Emails para outros temas:

Funcións principais:

En concreto, esta Subdivisión realiza as seguintes tarefas principais (*):

  • Realizar o control e seguimento económico-financeiro das accións financiadas pola AEI: recepción e verificación das xustificacións presentadas polos beneficiarios da axuda.
  • Tramitar os trámites para o reembolso das axudas concedidas cando proceda como resultado da verificación das xustificacións presentadas.
  • Emitir cartas de pagamento e controlar os ingresos derivados dos expedientes de reembolso e devolucións voluntarias das chamadas asignadas, así como comunicacións coa AEAT en relación coas débedas non pagadas no período voluntario.
  • Procesar devolucións de ingresos indebidos, para ficheiros de reembolso e devolucións voluntarias.
  • Cancelar e confiscar as garantías constituídas no proceso de concesión.
  • Controlar e controlar os créditos cos beneficiarios en bancarrota.
  • Actualizar táboas de amortización de préstamos concedidos.
  • Emitir informes sobre os recursos presentados contra resolucións emitidas nos procedementos de seguimento.

(*) Nas convocatorias financiadas cofinanciado polo FSE (Programa Ramón e Cajal, Axudas para o Fomento do Emprego Xuvenil e Implantación da Garantía Xuvenil e Contratos Predoutorais para a Formación de Doutores ou outros que teñan este cofinanciamento no futuro) e na convocatoria de Adquisición Equipos Científico-Técnicos, financiados polo FEDER, estas funcións lévanas a cabo a Subdivisión de Xestión de Axudas con Fondos Europeos.

Á Subdivisión de Xestión da Axuda do Fondo Europeo encoméndaselle:

  • Planificación, coordinación, xestión e seguimento das accións AEI cofinanciadas con fondos europeos.
  • Certificacións ao Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) e ao Fondo Social Europeo (FSE) dous gastos relacionados coas operacións establecidas polo AEI.

Xefe de Subdivisión: José María Ocón y Alcoceba.

Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.

Email: safe@aei.gob.es

Funcións principais:

En concreto, esta subdivisión realiza as seguintes tarefas principais:

  • Planificar, coordinar e xestionar os Fondos Estruturais Comunitarios asignados ao AEI.
  • Realizar o seguimento económico e financeiro das chamadas cofinanciadas co FEDER e o FSE (*):
  • Xestionar as certificacións ao FEDER e ao FSE a través das aplicacións telemáticas habilitadas pola Dirección Xeral de Fondos Comunitarios e a Unidade Administrativa do FSE (UAFSE).
  • Implementar medidas de control de fraude (avaliación ex ante e ex post ).
  • Coordinar as axudas estatais no ámbito do AEI, xunto co SEIDI.
  • Emitir informes sobre os recursos presentados contra as decisións que nos foron emitidas, procedementos que son competencia desta subdivisión.

(*) O seguimento económico e financeiro do resto de convocatorias corresponde á Subdivisión de Seguimento e Xustificación de Axudas.

A Subdivisión de Planificación e Xestión Administrativa ten encomendada a xestión operativa dos procedementos administrativos de concesión de axudas, sendo o órgano instrutor dos devanditos procedementos de concesión.

Xefe de Subdivisión: Israel Marqués Martín.

Contacto: Rúa Torrelaguna 58 bis.

Email: sol@aei.gob.es

Funcións principais:

En concreto, esta subdivisión realiza as seguintes tarefas principais:

  • Coordinar a preparación, aprobación e publicación das convocatorias de axuda.
  • Atender e asesorar aos solicitantes e potenciais beneficiarios durante a fase de presentación e tramitación da solicitude.
  • Realizar a revisión administrativa das solicitudes e a corrección de defectos e tramitar as resolucións de retirada e inadmisibilidade que sexan oportunas.
  • Enviar os ficheiros ás solicitudes de avaliación para a súa avaliación científico-técnica, económica e financeira.
  • Supervisar a correcta recepción dos informes de avaliación e da proposta de financiamento.
  • Convocar a comisión de avaliación cuxo informe servirá de base para aprobar a proposta de resolución provisional.
  • Formular e notificar a proposta de resolución provisional e abrir o proceso de audiencia.
  • Tramitar as alegacións e, se é necesario, envialas aos sistemas de avaliación.
  • Solicite cantos outros informes requiran a convocatoria ou a normativa aplicable.
  • Formular e notificar a proposta de resolución final e enviala á subdivisión de xestión económica para os correspondentes procedementos económicos e contables.
  • Notificar ao beneficiario a resolución de concesión.
  • Xestionar a recepción e verificación dos contratos laborais que se presentan despois da resolución de concesión, nas accións nas que se esixe na convocatoria.
  • Emitir informes sobre os recursos que se presenten durante toda a fase de investigación das convocatorias e ata a concesión, previa solicitude, cando proceda, de informes complementarios a outras unidades.

Ademais, esta subdivisión é responsable da Xestión do Sistema de Entidades (SISEN), da tramitación das adicións, supresións e modificacións tanto das entidades rexistradas como dos seus representantes legais, así como, cando se produce a entrada en vigor, de xestionar a solicitude de información ao Rexistro de Procuradores de AGE.